Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială UE are un nou logo pentru produsele ecologice

UE are un nou logo pentru produsele ecologice

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 10 Feb 2010

Comisia Europeană a anunţat câştigătorul concursului de design pentru logo-ul ecologic al UE. De la 1 iulie 2010, logo-ul ecologic al UE va figura obligatoriu pe toate produsele ecologice preambalate produse în statele membre şi care respectă standardele necesare. Pentru produsele de import, noul simbol va fi facultativ.

Pe lângă „Euro-frunza“, se vor putea aplica şi alte logo-uri ecologice ale diferitelor întreprinderi private ori folosite la nivel regional sau naţional. „Sunt încântată că avem un proaspăt logo ecologic al UE“, a declarat Mariann Fischer Boel, comisarul pentru Agricultură şi dezvoltare rurală. „Competiţia a mărit vizibilitatea alimentelor ecologice şi avem acum un logo cu care ne vom putea toţi identifica“, a mai spus oficialul. Noul logo este rezultatul unui concurs deschis tuturor studenţilor la arte plastice şi design din Uniunea Europeană. S-au primit aproape 3.500 de proiecte care au fost analizate de un juriu format din specialişti de renume internaţional. Cele trei proiecte finaliste selectate de ei au fost încărcate pe site-ul web al competiţiei şi supuse unui vot online până la 31 ianuarie 2010. În ultimele două luni, circa 130.000 de votanţi s-au pronunţat online, alegând noul simbol ecologic dintre cele trei proiecte finaliste. Învingătorul este un student din Germania, Dusan Milenkovic, a cărui „Euro-frunză“ a întrunit 63% din sufragii.

Proiectul laureat reprezintă stelele Uniunii Europene alcătuind conturul unei frunze pe un fond verde, „un simbol foarte simplu care îmbină două mesaje clare: natura şi Europa“.