Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Familie Integrarea socio-profesională a persoanelor aflate în dificultate

Integrarea socio-profesională a persoanelor aflate în dificultate

Data: 06 Iulie 2010

Peste 150 de cursanţi din 20 de ţări de pe toate continentele participă, începând de luni, până în 15 iulie, la Universitatea Babeş-Bolyai (UBB), la un atelier internaţional de lucru care vizează însuşirea unor metode de susţinere a procesului de integrare socio-profesională a persoanelor aflate în dificultate - copii, tineri şi adulţi. În cadrul reuniunii, profesori din Israel, Belgia şi SUA susţin cursuri care se adresează educatorilor, psihologilor, psihopedagogilor şi altor specialişti, referitoare la metodele elaborate de profesorul Reuven Feuerstein, medic şi pedagog israelian originar din România, care a dezvoltat teoria că inteligenţa poate fi învăţată. Feuerstein este autorul teoriilor modificabilităţii cognitive structurale şi experienţei mediate de învăţare. Potrivit medicului, "inteligenţa este plastică şi nu fixă", iar din acest motiv poate fi învăţată (modificabilitatea cognitivă structurală).