Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Familie România văzută prin ochii artiştilor fotografi

România văzută prin ochii artiştilor fotografi

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Familie
Un articol de: Maria Dobrescu - 28 Aug, 2010

Până la sfârşitul lunii septembrie, artiştii fotografi se pot înscrie la un nou concurs naţional de fotografie, lansat de Compania Kronospan. Proiectul "România văzută cu ochii tăi" urmăreşte să selecţioneze cele mai bune fotografii tematice care vor fi folosite apoi pentru materialele publicitare, editate la fiecare sfârşit de an pentru clienţii şi colaboratorii Kronospan (calendar, triptic, planner).

Concursul ce se va desfăşura anual, în perioada iulie-septembrie, are ca scop susţinerea fotografilor profesionişti şi a pasionaţilor de fotografie în vederea afirmării acestora şi al valorizării lucrărilor înscrise în concurs. Anul acesta, tema concursului este "Ceva Nou, Ceva Vechi, Ceva Unic!". Înscrierea se realizează online, la adresa www.kronospan.ro, secţiunea concurs "România văzută cu ochii tăi!".

Cei trei finalişti vor primi premii în valoare de 3.000 de euro şi vor beneficia de expoziţii organizate la Braşov şi Alba. "Tinerii artişti reuşesc cu greu să se afirme în România, unde scena culturală este încă în formare, iar publicul nu este educat să consume artă. Credem în tinerii de lângă noi, în potenţialul lor şi ne dorim să le oferim o şansă la început de drum. Chiar dacă suntem la prima ediţie, ne dorim să transformăm acest concurs într-un reper important în domeniul fotografiei", a spus Oana Bodea, manager PR Kronospan.