Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Concursul judeţean „Bucuria Învierii Domnului în suflet de copil“

Concursul judeţean „Bucuria Învierii Domnului în suflet de copil“

Data: 08 Mai 2014

Arhiepiscopia Timişoarei, în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş şi cu Consiliul Judeţean Timiş, a organizat în perioada 5-9 mai Concursul judeţean „Bucuria Învierii Domnului în suflet de copil“, ediţia I. Acesta a întrunit peste 300 de participanţi de la mai multe parohii şi şcoli din cuprinsul eparhiei. „Acest concurs s-a născut prin iniţiativa cercului metodic de la Sânnicolau Mare, coordonat de prof. Dana Ruscu, şi s-a adresat copiilor din grupele de cateheză din clasa a III-a, aflaţi sub îndrumarea preoţilor, a profesorilor de religie sau a învăţătorilor. La această ediţie s-au înscris 357 de copii din 73 de parohii din Arhiepiscopia Timişoarei“, a precizat pr. Sorin Lungoci, consilier la Sectorul Învăţământ şi activităţi cu tineretul. Premierea elevilor va avea loc în săptămâna 12-16 mai. Scopul concursului a fost promovarea valorilor cultural-creştine specifice Sfintelor Paşti în rândul elevilor şi cunoaşterea valorilor tradiţionale, precum şi afirmarea propriei identităţi religioase, culturale şi naţionale. De asemenea, s-a urmărit dezvoltarea creativităţii în rândul elevilor prin promovarea valorilor creştine şi identificarea elevilor cu aptitudini speciale. (George Giurgiu)