Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Cursuri de citire rapidă pentru copii

Cursuri de citire rapidă pentru copii

Data: 11 Decembrie 2010

Centrul DIFAIN, realizat de Primăria Municipiului Iaşi pentru asistenţa copiilor cu părinţi plecaţi în străinătate, a organizat o serie de cursuri de citire rapidă, desfăşurate pe tot parcursul lunii noiembrie. Cursul a fost susţinut de conf. dr. Radu Budei, iniţiativa fiind motivată de faptul că învăţarea rapidă şi organizarea memoriei vine să sprijine copiii să înveţe eficient, inteligent şi creativ. "Prin disponibilitatea şi experienţa domnului profesor în lucrul cu copiii, parcurgerea acestui curs de iniţiere în citirea rapidă a fost ca o joacă în care toţi copiii, indiferent de vârstă, au fost antrenaţi să participe fără constrângere, alternând în mod armonios exerciţiul cu momentele de relaxare activă, competiţia cu momentele de antrenare mentală, exerciţiile de control asupra simţurilor sale şi a spiritului de echipă. Cele şase probe, ca de concentrare, logică, de atenţie în spirale, adevăruri încurcate, au făcut ca, la sfârşitul celor zece şedinţe, aceşti copii să citească mai repede, să gândească creativ şi eficient, reducând astfel timpul afectat învăţării şi îmbunătăţirii rezultatelor şcolare, însă cel mai important au reuşit să formeze un grup, să relaţioneze, să schimbe impresii despre şcolile la care învaţă fiecare şi să consolideze pe mai departe prietenii", susţin organizatorii.