Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Guvernatorul BNR cere consolidarea brandurilor româneşti

Guvernatorul BNR cere consolidarea brandurilor româneşti

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Data: 11 Decembrie 2010

"Ca să avem un brand de ţară, trebuie să avem în interiorul ţării multe nume puternice. Următorii 10 ani trebuie dominaţi de acest lucru, de competitivitate", a declarat guvernatorul BNR, Mugur Isărescu.

O parte a redresării economice o reprezintă consolidarea unor nume româneşti, a unor branduri, în esenţa lor simboluri de competitivitate şi performanţă din partea României, a declarat, ieri, guvernatorul Băncii Naţionale a României (BNR), Mugur Isărescu. Redresarea economiei se face pe cu totul alte baze decât ceea ce s-a întâmplat în ultimii 10 ani, a spus Isărescu, în deschiderea simpozionului naţional "Tezaurul de branduri din România". "Ca să avem un brand de ţară, trebuie să avem în interiorul ţării multe nume puternice, multe branduri. Următorii 10 ani trebuie dominaţi de acest lucru, de competitivitate", a subliniat guvernatorul băncii centrale. Şeful BNR a spus că antreprenorii din România trebuie să dezvolte produse şi servicii performante şi apoi să dezvolte branduri distincte şi puternice, pentru că de multe ori se întâmplă invers. "Se pune eticheta mai întâi. Preocuparea noastră nu este să vindem etichete, ci trebuie să avem grijă ce punem în interiorul sticlei", a mai afirmat şeful băncii centrale.

Dacia va ajunge la 4 milioane de automobile produse

Dacia, probabil cel mai de succes brand românesc la ora actuală, va ajunge în martie 2011 la un volum total de producţie de 4 milioane de automobile, a declarat, ieri, vicepreşedintele companiei, Constantin Stroe, la simpozionul naţional "Tezaurul de branduri din România". Primul automobil Dacia a fost produs în 1968 - modelul Dacia 1100. În 31 de ani, până la privatizare, Dacia a produs 2,15 milioane de maşini în 10 variante constructive. După privatizarea cu Renault, în 10 ani constructorul autohton a produs alte 1,78 milioane de automobile, în nouă variante constructive. "Cadrul de evoluţie a brandului Dacia în 1990-2000 a fost precar şi periculos. Acum, cu detaşarea pe care mi-o dă timpul, declar că supravieţuirea brandului Dacia în perioada 1990-2000 poate fi calificată ca un miracol", a afirmat Stroe, care a adăugat că salvarea mărcii în acea perioadă s-a datorat dăruirii salariaţilor şi faptului că erau produse cele mai ieftine automobile din lume, preţul final la client fiind de numai 3 mii de dolari.