Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri O treime din cererile de restituire a taxei auto, nesoluţionate

O treime din cererile de restituire a taxei auto, nesoluţionate

Data: 06 Octombrie 2008

▲ O treime din cererile de restituire a diferenţei dintre taxa de primă înmatriculare şi taxa de poluare, depuse la Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Satu Mare, încă nu au fost soluţionate, deşi legea prevede că restituirea se face în termen de 45 de zile ▲

O treime din cererile de restituire a diferenţei dintre taxa de primă înmatriculare şi taxa de poluare, depuse la Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Satu Mare, încă nu au fost soluţionate, deşi legea prevede că restituirea se face în termen de 45 de zile. Inspectorul asistent de la DGFP Satu Mare, Dana Godje, a declarat, ieri, că, din cele 1.260 de cereri depuse de persoanele fizice, s-au soluţionat 850, iar din cele 205 cereri depuse de persoanele juridice, s-au soluţionat 154. Cererile de restituire s-au depus în luna iulie, termenul de 45 de zile prevăzut de lege fiind deci depăşit. „În total, mai avem în lucru 469 de dosare. Taxa se restituie greu, pentru că aşteptăm copie după briefurile maşinilor de la Serviciul de Înmatriculări. În prima fază nu se ştia că aceste briefuri trebuie depuse la dosar iar acum le solicităm de la Serviciul de Înmatriculări“, a spus Dana Godje.

Numărul de înmatriculări s-a triplat, dar angajaţii sunt aceiaşi

Şeful Serviciului de Permise şi Înmatriculări Satu Mare, Zamfir Moza, a declarat că angajaţii acestui serviciu sunt foarte puţini şi, cu toate acestea, un om face zilnic copii după briefurile solicitate de Finanţe. „Doar săptămâna trecută le-am trimis 400 de răspunsuri. Trebuie să căutăm în arhivă, trebuie să scot un om de la ghişeu. Dacă nu stabileam procedura aceasta cu Finanţele şi făceam ca în alte judeţe, adică îi lăsam pe oameni să vină personal cu cereri, dura şi mai mult. Nimeni nu spune că s-au triplat înmatriculările, iar angajaţii sunt aceiaşi“, a susţinut Zamfir Moza. Pe lângă lipsa angajaţilor şi procedurile birocratice, şeful Serviciului de Permise şi Înmatriculări spune că o altă problemă o reprezintă faptul că multe dintre numerele de înmatriculare trimise de Finanţe sunt greşite, astfel că trebuie căutate din nou.