Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri RAR va investi 30 de milioane de euro într-o pistă de omologare

RAR va investi 30 de milioane de euro într-o pistă de omologare

Data: 23 Septembrie 2008

Registrul Auto Român intenţionează să investească circa 30 de milioane de euro, în vederea construirii unei piste de cercetare şi omologare pentru vehicule, singura din Centrul şi Estul Europei, a declarat preşedintele Registrului, Ovidiu Crăpătureanu. „Intenţia noastră este de a construi o astfel de pistă de omologare a vehiculelor, într-o locaţie din afara Bucureştiului. Ar fi o investiţie unică în Europa Centrală şi de Est, pentru că, din ce ştim noi, astfel de piste se găsesc în Germania şi Italia“, a spus Ovidiu Crăpătureanu. Directorul RAR a precizat că registrul este în ultima fază de achiziţie a terenului, iar finanţarea se va face fie din surse proprii, fie prin parteneriat cu alte autorităţi similare din străinătate. Potrivit datelor prezentate de conducerea Registrului Auto Român, pista va avea aproximativ trei kilometri şi o configuraţie specială, pentru a permite o testare profesionistă a modelelor ce urmează să fie omologate. „Consiliul de Administraţie a aprobat investiţia şi, în funcţie de formula de finanţare aleasă, vom face proiectarea astfel încât, în circa trei ani, pista să fie disponibilă“, a explicat Ovidiu Crăpătureanu. Şeful RAR a precizat că este nevoie de o pistă de încercări proprie, deoarece Registrul a încheiat colaborarea cu Renault, testele pentru omologare fiind făcute până în prezent la pista de la Boteni, a grupului francez. RAR încearcă, de asemenea, să achiziţioneze teren în imediata apropiere a Bucureştiului, pentru construirea unor noi centre, deoarece punctele de lucru din Calea Griviţei şi Voluntari sunt foarte aglomerate. Din această cauză, timpul mediu de aşteptare pentru verificarea nivelului emisiilor de dioxid de carbon ajunge, în prezent, şi la 50 de zile.