Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Educaţie și Cultură Educaţie Program de câteva ore cu teme pentru acasă

Program de câteva ore cu teme pentru acasă

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie
Data: 02 Dec, 2021

Un sondaj realizat în luna noiembrie de Avangarde arată că 48% dintre respondenţi cred că un program şcolar de câteva ore, cu teme pentru acasă, „ca până acum”, este cel mai potrivit pentru copii. Pe de altă parte, 24% consideră că e mult mai potrivit un program de câteva ore cu masă inclusă, cu teme acasă, în timp ce 18% ar opta pentru un program lung, 8:00-16:00, cu masă și cu realizarea temelor inclusă. În privința condițiilor pentru desfășurarea școlii în pandemie, cei mai mulți respondenți au optat pentru condițiile standard (mască, igienă etc.) - 43%, iar la mare distanță sunt preferate condițiile standard însoțite de vaccinarea profesorilor (16%) sau de testarea elevilor în școală (16%). Doar 6% au optat pentru condiţiile standard, însoţite de testarea elevilor acasă. Întrebați ce măsură susțin în cazul unei situații critice cauzate de pandemie privitor la desfășurarea cursurilor, peste 40% spun că școala trebuie să rămână deschisă, iar 23% optează pentru şcoala online sau alte forme de educaţie unde nu există infrastructura necesară. (O. N.)