Victoria republicanului Donald Trump la alegerile prezidenţiale americane, continuarea războiului din Orientul Mijlociu sau Jocurile Olimpice de la Paris se numără printre evenimentele care, potrivit unei
30 de milioane de oameni au trecut pragul magazinelor Iulius Mall
Cea mai mare reţea naţională de centre comerciale de tip mall din România şi-a adăugat în portofoliu, spre sfârşitul anului trecut, un nou mall la Suceava. Odată cu finalizarea lucrărilor de extindere a centrului comercial din Iaşi şi startarea celor de la Timişoara, reţeaua Iulius Mall a înregistrat o creştere importantă a numărului de vizitatori. Anul trecut, peste 30 de milioane de persoane au trecut pragurile mallurilor Iulius de la Iaşi, Timişoara, Cluj şi Suceava.
Numai pentru centrul comercial din Cluj, anul 2008 a însemnat o cifră de 12,7 milioane de vizitatori, peste aşteptările iniţiale. Deschis în luna noiembrie a anului 2007, Iulius Mall Cluj a reprezentat principalul punct de atracţie datorită campaniilor de reduceri aplicate cu diverse ocazii şi evenimentelor organizate, cât mai ales datorită mixului de chiriaşi care include retaileri precum Starbucks, Mango Touch, Kalvin Klein, Miss Sixty, Guess, Jack Wolfskin şi o gamă diversificată de servicii, de la policlinică privată, până la spălătorie auto. Iulius Mall Iaşi a încheiat anul 2008 cu 6 milioane de vizitatori, după ce, în vară, a fost supus unui amplu proces de extindere, în urma căruia suprafaţa construită a crescut la 38.000 mp, iar cea închiriabilă s-a extins cu 3.000 mp, ajungând la 24.000 mp. Investiţia de 9 milioane de euro a adus în premieră la Iaşi brandurile INDITEX (Zara, Bershka, Oysho, Stradivarius şi Pull and Bear), a redimensionat zona de foodcourt în cadrul căreia s-au deschis două noi restaurante şi a reconfigurat unele spaţii de interior. „Extinderea Iulius Mall Iaşi este unul dintre pricipalii factori datorită căruia previzionăm pentru anul 2009 o creştere a traficului cu până la 12%“, a declarat Emilian Feraru, managerul Iulius Mall Iaşi. În Banat, Iulius Mall Timişoara a avut un trafic de 10,8 milioane de vizitatori, cele mai mari cifre fiind înregistrate în octombrie, noiembrie şi decembrie, când media lunară a vizitatorilor s-a ridicat la peste 1 milion. „Estimăm că, odată cu finalizarea lucrărilor de extindere, traficul de vizitatori pentru anul 2009 va creşte, mai ales că se vor deschide noi magazine, precum cele aparţinând concernului INDITEX, un hipermarket Auchan, iar mulţi alţi retaileri vor intra în premieră pe piaţa timişoreană“, a declarat Cornel Veriguţ, managerul Iulius Mall Timişoara. În urmă cu o lună, în cadrul mallului a fost inaugurat un magazin Altex cu suprafaţa de 1.200 mp, urmând ca şi alţi operatori să îşi deschidă magazine înainte de inaugurarea propriu-zisă a extinderii, estimată pentru cea de a doua parte a anului 2009.