Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială 800 de reclamaţii împotriva băncilor, la OPC

800 de reclamaţii împotriva băncilor, la OPC

Data: 18 Martie 2009

Peste 800 de români au reclamat anul acesta serviciile bancare la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului. Cele mai multe reclamaţii se referă la majorarea dobânzilor şi a comisioanelor fără să fie anunţat clientul, apariţia de noi comisioane, promoţii înşelătoare sau informarea incompletă a consumatorilor. Potrivit unei ordonaţe de urgenţă care a intrat în vigoare la începutul anului, băncile sunt obligate, printre altele, să ofere informaţii detaliate despre dobânzile şi comisioanele percepute la creditare. Anul trecut, ANPC a dat în judecată băncile pentru nerespectarea contractelor. Astfel, au ajuns în instanţă 21 de cazuri. Inspectorii ANPC îi sfătuiesc pe români să citească atent contractul înainte să-l semneze şi să verifice frecvent la bancă modificările de costuri.