Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Cele mai valoroase branduri din lume

Cele mai valoroase branduri din lume

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Un articol de: Cristina Zamfirescu - 28 Iunie 2023

Valoarea unui brand este o măsură a importanței și influenței pe care o are în piață. Este o combinație a unei serii de factori, cum ar fi cunoașterea și recu­noașterea mărcii de către cumpărători, încrederea și fidelitatea consumatorilor, reputația și diferențierea față de concurență. Potrivit topului celor mai valoroase 100 de branduri la nivel global în 2023, realizat anual de Kantar, Apple este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai valoros brand, cu o evaluare a mărcii de 880 de miliarde de dolari. 

Google şi Microsoft completează topul primelor trei, brandurile de tehnologie fiind, din nou, cel mai bine reprezentate în top, deţinând şi cea mai mare pondere din valoarea tuturor celor 100 de mărci din clasament, care ajunge la un total de 6,9 trilioane de dolari. Următoarele în clasament sunt Amazon, McDonald’s, Visa, Tencent, Louis Vuitton, Mastercard şi Coca-Cola. „Deşi piaţa a fost volatilă şi a fost puternic afectată de situaţia macroeconomică globală, perspectiva consumatorilor asupra mărcilor s-a dovedit mult mai stabilă”, a declarat Martin Guerrieria, coordonatorul Kantar BrandZ.

Clasamentele anuale de evaluare a valorii mărcilor globale şi locale realizate de Kantar combină date financiare riguros analizate, cu studii ample de brand equity care măsoară evaluarea consumatorilor.