Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Creşte numărul reclamaţiilor la adresa instituţiilor financiare

Creşte numărul reclamaţiilor la adresa instituţiilor financiare

Data: 18 Iunie 2009

Numărul reclamaţiilor a crescut, mai ales în zona serviciilor financiare şi a comerţului online, în restul domeniilor procentul fiind aproape similar ca în anii trecuţi, dar în orice situaţie, peste 80% din reclamaţii au fost favorabile consumatorilor, se arată într-un comunicat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC). Concluzia inspectorilor generali a fost că numărul reclamaţiilor creşte, mai ales în domeniul serviciilor financiare şi în comerţul online, în restul domeniilor procentul fiind cam acelaşi ca în anii trecuţi. În orice situaţie, peste 80% dintre reclamaţii au fost favorabile consumatorilor.