Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Dacia Duster intră şi pe piaţa britanică

Dacia Duster intră şi pe piaţa britanică

Data: 04 Mai 2012

Grupul francez Renault a demarat o campanie de publicitate pentru marca Dacia în Marea Britanie, înainte de a începe vânzările în cantităţi mari, la începutul anului următor. "Dacia este deja un succes mondial, însă planurile vizând intrarea pe piaţa din Marea Britanie au trebuit să fie amânate din cauza complicaţiilor cu cursul de schimb şi a cererii puternice de pe alte pieţe. În prezent, o uzină din India a început să producă modele Dacia cu volanul pe partea dreaptă, iar acest lucru a deschis uşa pentru lansarea mărcii pe piaţa britanică", precizează cotidianul britanic "The Independent". În 2011, Automobile Dacia a vândut circa 340 de mii de automobile pe piaţa globală, nivel apropiat de cel din 2010. Cel mai bine vândut model a fost SUV-ul Duster, cu 161 de mii de unităţi livrate, urmat de Logan, cu peste 95 de mii de unităţi, şi Sandero, cu circa 86 de mii de maşini vândute. Din acest total, doar 30 de mii de automobile au fost vândute în România.