Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Actualitate socială Întârzieri la zborurile low-cost

Întârzieri la zborurile low-cost

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 12 Iun, 2018

Cele 57 de zboruri anulate şi 116 zboruri întârziate înregistrate pe aeroporturile din România, în luna mai, au afectat peste 20.000 de pasageri, reiese dintr-o analiză de specialitate, publicată luni.

Conform datelor centralizate de FlightClaim.ro, întârzierile au avut o durată de trei până la şapte ore şi au afectat atât zborurile directe, cât şi conexiunile pe aeroporturi mari din Europa. Aeroportul care a întâmpinat un număr ridicat de curse anulate şi întârziate este „Henri Coandă” din Bucureşti, iar companiile aeriene care au avut curse cu probleme sunt predominant companiile low-cost, precum Ryanair, Wizz Air şi Blue Air.

Specialiştii menţionează că, în funcţie de durata întârzierii, pasagerii care se confruntă cu probleme de întârzieri sau anulări ale curselor aeriene pe care le-au contractat sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.

Cu toate acestea, sub 2% dintre aceşti pasageri se preocupă să solicite compensaţii de la companiile aeriene.