Necesitatea înfiinţării la nivel naţional a unei structuri specializate în intervenţii în situaţii de criză epidemiologică, microciparea animalelor din ferme şi modificarea legislaţiei, astfel încât să
Noi demersuri pentru brandul României
Ministerul Turismului va relua procedura de achiziţie publică a brandului turistic naţional în cel mai scurt timp, cel mai probabil mâine, 14 aprilie, după validarea de către ANRMAP a modificărilor operate, informează un comunicat al instituţiei. Ministerul Turismului a decis anularea procedurii privind atribuirea contractului de achiziţie publică a brandului de turism al României, pentru a maximiza şansele ca viitorul brand turistic naţional să îndeplinească toţi parametrii tehnici. Decizia a fost luată ca urmare a sesizării International Advertising Association, unul dintre consultanţii care au contribuit la redactarea caietului de sarcini. IAA a constatat, în urma cererilor de clarificare venite din partea agenţiilor interesate de licitaţie, că anumite prevederi din documentaţia de atribuire ar fi putut conduce la „imposibilitatea încheierii contractului“.