Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Noi demersuri pentru brandul României

Noi demersuri pentru brandul României

Un articol de: Silviu Dascălu - 13 Aprilie 2009

Ministerul Turismului va relua procedura de achiziţie publică a brandului turistic naţional în cel mai scurt timp, cel mai probabil mâine, 14 aprilie, după validarea de către ANRMAP a modificărilor operate, informează un comunicat al instituţiei. Ministerul Turismului a decis anularea procedurii privind atribuirea contractului de achiziţie publică a brandului de turism al României, pentru a maximiza şansele ca viitorul brand turistic naţional să îndeplinească toţi parametrii tehnici. Decizia a fost luată ca urmare a sesizării International Advertising Association, unul dintre consultanţii care au contribuit la redactarea caietului de sarcini. IAA a constatat, în urma cererilor de clarificare venite din partea agenţiilor interesate de licitaţie, că anumite prevederi din documentaţia de atribuire ar fi putut conduce la „imposibilitatea încheierii contractului“.