Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Actualitate socială Noi reguli în organizarea excursiilor şcolare

Noi reguli în organizarea excursiilor şcolare

Data: 25 Feb, 2014

Excursiile, expediţiile şi alte activităţi de timp liber desfăşurate în afara Capitalei vor putea fi organizate doar după ce va fi primită aprobarea din partea Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti. „Orice tabără, excursie, expediţie şi alte activităţi de timp liber cu elevii şi preşcolarii organizate cu aprobarea conducerii unităţii de învăţământ se vor realiza în afara orarului şcolar numai în condiţii de legalitate şi siguranţă, directorii unităţilor de învăţământ şi conducătorul delegat al activităţii purtând întreaga răspundere. În perioada anului şcolar, în timpul orelor de curs se pot organiza excursii tematice de o zi doar una pe semestru pentru elevii din învăţământul primar şi preşcolar. Se solicită aprobarea ISMB prin inspectoratele de sector a taberelor şcolare, excursiilor, expediţiilor şi a altor activităţi de timp liber care se desfăşoară în afara oraşului Bucureşti“, prevede procedura ISMB.

De asemenea, la fiecare 10 elevi este necesar un profesor, în timp ce taberele pentru preşcolari vor fi asigurate cu două educatoare şi o supraveghetoare de noapte la fiecare grupă de 15-20 copii, dar şi un medic şi un asistent medical.