Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Noutăţi electronice şi electrocasnice la târgul european de la Berlin

Noutăţi electronice şi electrocasnice la târgul european de la Berlin

Data: 07 Septembrie 2009

▲ La Berlin se desfăşoară în aceste zile cea de-a 49-a ediţie a celui mai mare târg de aparatură electronică şi electrocasnică din Europa ▲ Evenimentul pune accent pe un consum economic şi ecologic ▲ Cele 1.164 de firme de aparatură electronică şi electrocasnică de larg consum din 60 de ţări şi-au expus noutăţile pentru cei aproximativ 200.000 de vizitatori, potrivit estimărilor organizatorilor ▲

La Berlin, Germania, a început a 49-a ediţie a celui mai mare târg de aparatură electronică de larg consum din Europa, peste 1.160 de expozanţi din 60 de ţări prezentându-şi cele mai moderne produse ecologice.

Televizoare 3D, ecrane OLED (cu diode organice care emit lumină), computere, smartphone-uri sau aparate electrocasnice din ce în ce mai sofisticate atrag privirile vizitatorilor.

În anul 2008, vânzările au depăşit pe perioada târgului trei miliarde de euro, la această ediţie fiind închiriată de către expozanţi o suprafaţă record de 121.000 de metri pătraţi. „Investitiile producătorilor în evenimentul din acest an au depăşit toate recordurile. Ştim cu toţii că alte târguri internaţionale asemănătoare au întâmpinat greutăţi din cauza crizei. Faptul că noi am reuşit să atingem aceste rezulatate incredibile demonstrează că IFA ocupă un loc de top în branşă“, a declarat managerul complexului expoziţional Messe Berlin, Christian Göke, citat de publicaţia germană „Deutsche Welle“.

Dacă anul trecut Samsung a impresionat la IFA prin primul televizor din Europa cu imagini tridimensionale, concurenţii Sony, Panasonic şi Phillips îşi prezintă prototipurile de televizoare 3D. Compania LG iese pe piaţa cu un televizor OLED, mai eficient din punct de vedere al consumului de energie şi, care, emite în acelaşi timp imagini mult mai clare decât ecranele cu plasmă sau cristale lichide (LCD).

Philips prezintă noile televizoare din gama Active Frame, ale căror ecrane, încadrate într-o ramă de lumină, păstreaza claritatea culorilor şi formelor.

La categoria aparatură electrocasnică, Siemens prezintă un nou tip de maşină de spălat ecologică, prevăzută cu motor IQ Drive, realizat prin tehnologie magnetică. Aceeaşi firmă germană a realizat şi un cuptor ale cărui comenzi sunt asemănătoare cu cele ale unui IPod. „Diversitatea e din ce în ce mai mare, fie că ne referim la televizoare cu ecran plat, home cinema, playere Blue Ray, HD Camcorder sau camere foto digitale“, a declarat, la deschiderea târgului, Reiner Hecker, Directorul de organizare IFA, citat de „DW“.