Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială România participă la Târgul de Turism de la Londra

România participă la Târgul de Turism de la Londra

Un articol de: Oana Nistor - 03 Noiembrie 2015

România va participa, în perioada 2-5 noiembrie 2015, la Târgul Internaţional de Turism World Travel Market 2015 (WTM) de la Londra, eveniment la care standul ţării noastre se va întinde pe o suprafaţă de 308 metri pătraţi. „Târgul de turism de la Londra este al doilea cel mai important târg de turism din lume, unde participă peste 180 de ţări în fiecare an şi peste 50.000 de specialişti. În cele patru zile ale târgului, prezenţa României aici este extrem de importantă pentru că, dacă nu eşti prezent la World Travel Market, practic nu exişti ca ţară turistică.

Evenimentul este deschis doar specialiştilor, fiind un târg B2B /Business-to-Business/. Organizatorii spun că la târgul de la Londra se semnează contracte tip B2B anual de peste două miliarde de euro”, a declarat, duminică, pentru Agerpres, Răzvan Pascu, consultant de turism.

Standul României la WTM va avea o suprafaţă de 308 metri pătraţi şi va fi realizat având la bază un concept open-space. „În fiecare an, la Londra, există o ţară parteneră a târgului care plăteşte foarte mulţi bani pentru ca ima­ginea ţării respective să fie promovată mai mult şi, practic, brandul turistic, logoul, să apară pe toate materialele de prezentare. În acest an, partenerul târgului este Mexicul”, a precizat Pascu.