Iritată că Occidentul a permis Kievului să-i lovească teritoriul cu rachete cu rază lungă de acţiune, Rusia a testat o rachetă balistică cu rază medie având Ucraina drept țintă. Atacul creşte „amploarea
O nouă magistrală de metrou: Rosetti-Pantelimon
Tronsonul magistralei 5 de metrou, Universitate - Pantelimon, va avea o lungime de 8 km de cale dublă şi 13 staţii. Magistrala va urmări traseul Bulevardul Carol I - Bulevardul Pache Protopopescu - Şoseaua Iancului - Şoseaua Pantelimon. Contractul va fi scos la licitaţie în decembrie. Staţia C.A. Rosetti va fi amplasată sub Piaţa Rosetti. Staţia Calea Moşilor va fi situată sub carosabilul Bdului Carol, la intersecţia Căii Moşilor şi Piaţa Pache Protopopescu, staţia Foişorul de Foc se va afla la intersecţia Bulevardului Pache Protopopescu cu str. Traian, staţia Mătăsari va fi situată sub carosabilul Bdului Pache Protopopescu, la intersecţia cu Str. Mătăsari, iar staţia Piaţa Iancului 2 va fi o staţie cu pasaje de legătură subterane de o parte şi de alta a Şoselei Iancului şi a Şoselei Mihai Bravu. Staţia Victor Manu va fi sub carosabilul Şoselei Iancului. Staţia Stadionul Naţional va fi amplasată la intersecţia Şoselei Iancului cu Şoseaua Pantelimon, iar staţia Chişinău va fi la intersecţia Şoselei Iancului cu Bulevardul Chişinău. Staţia Morarilor va fi amplasată sub carosabilul Şoselei Pantelimon, la intersecţia cu Şoseaua Fundeni, în timp ce staţia Spital "Sf. Pantelimon" va fi amplasată sub carosabilul Şoselei Pantelimon. Staţia Granitul va fi în zona intersecţiei Şoselei Vergului cu Şoseaua Pantelimon, iar staţia Pantelimon (fostă Antilopa) va fi sub carosabilul Şoselei Gării Căţelu, în apropiere de intersecţia cu Şoseaua Pantelimon. Staţia face parte din magistrala 3 şi urmează a fi staţie de legătură cu magistrala 5. Staţiile vor fi dotate cu lifturi, escalatoare şi trotuare rulante. Preşedintele Comisiei de urbanism a Primăriei Capitalei, Sorin Gabrea, a declarat pentru b365.ro că "pe Şoseaua Pantelimon, în zona Piaţa Socului, va fi realizat un pasaj rutier subteran. Pasajul va fi încorporat în staţie şi va face parte din inelul median de circulaţie". Capacitatea de transport estimată pe tronsonul Universitate - Pantelimon va fi 50.000 călători/h/sens, la o frecvenţă de 90" şi o viteză de 36 km/h.