Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Ciocolata, recomandată bolnavilor de inimă
Un studiu german publicat în "European Heart Journal" arată că ciocolata ar avea efecte benefice şi în cazul bolilor cardiovasculare. În cadrul studiului au fost observate 20.000 de persoane, timp de opt ani. S-a constatat că 7,4 grame de ciocolată au redus cu 48% riscul de accident vascular cerebral şi cu 27% pe cel de infarct miocardic. Se pare că acest efect se asociază cu scăderea tensiunii arteriale ca urmare a consumului de ciocolată. Conform cercetătorilor germani, multe dintre binefacerile ciocolatei s-ar datora polifenolilor. Ciocolata neagră este mult mai bogată în polifenoli decât cea cu lapte şi ciocolata albă. Se recomandă consumul a 10-12 grame de ciocolată pe zi.



.jpg)