Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Consumul de mere ajută la reglarea nivelului colesterolului
Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Florida arată că cine mănâncă un măr pe zi contribuie la scăderea colesterolului "rău" şi la creşterea uşoară a colesterolului "bun". Potrivit cercetătorilor, aceste beneficii s-ar datora proprietăţilor pectinei şi polifenolilor din mere, care acţionează favorabil asupra metabolismului lipidelor. Cercetările s-au desfăşurat la Universitatea Florida pe un grup de 160 de femei, cu vârste cuprinse între 45 şi 65 de ani. Jumătate dintre acestea au consumat zilnic, timp de un an, 75 g de mere uscate, în final înregistrând o scădere de 23% a nivelului colesterolului "rău", o creştere de 4% a nivelului colesterolului "bun" şi o micşorare semnificativă a producerii anumitor molecule inflamatorii.



.jpg)