Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Sănătate Sucurile de legume - utile în carenţele de vitamine

Sucurile de legume - utile în carenţele de vitamine

Data: 01 Iun, 2007

Legumele reprezintă o alegere alimentară sănătoasă datorită efectelor protectoare împotriva bolilor. Însă, sucurile proaspăt stoarse din legume crude constituie o adevărată „bombă“ de sănătate pentru organism, deoarece aprovizionează fiecare celulă şi ţesut din corp cu elementele nutriţionale necesare.

Bineînţeles, organismul îşi poate lua substanţele nutritive şi din consumul de legume proaspete în stare crudă, însă sucurile sunt mult mai uşor şi mai rapid digerate şi asimilate. Carenţele de vitamine şi minerale pot fi mult mai rapid „rezolvate“ consumând însă sucuri proaspete din legume.

Iată ce legume sau combinaţii de legume puteţi utiliza în tratamentul sau în combaterea anumitor boli:

- acidoză: morcov, sfeclă, castravete şi spanac;

- acnee: morcov, salată verde şi spanac;

- alergii: morcov, salată verde şi spanac;

- amigdalită: morcov, spanac, sfeclă şi castravete;

- anemie: sfeclă, ţelină şi morcov;

- apendicită: morcov, sfeclă şi spanac;

- artrită: castravete, sfeclă, ţelină, morcov şi măcriş de baltă;

- astm: morcov, ridichi şi ţelină;

- boli cardiovasculare: morcov, sfeclă, castravete şi spanac;

- boli oculare: roşie, morcov, ţelină, pătrunjel şi spanac;

- bronşită: roşie, morcov, ceapă şi spanac;

- constipaţie: morcov, sfeclă, spanac şi măcriş de baltă;

- colită: morcov, sfeclă, castravete şi spanac;

- diabet: morcov, ţelină, salată verde şi spanac;

- dispepsie/indigestie: morcov, sfeclă, castravete şi spanac;

- eczemă: morcov, spanac, castravete şi sfeclă;

- epilepsie: morcov, ţelină şi spanac;

- gripă: morcov, ceapă şi spanac;

- gută: roşie, castravete, sfeclă, morcov, ţelină şi spanac;

- hemoroizi: morcov, spanac, gulie şi măcriş de baltă;

- hipertensiune: morcov, spanac, sfeclă şi castravete;

- icter: morcov, ţelină, spanac, sfeclă şi castravete;

- insomnie: salată verde, morcov şi ţelină;

- migrenă: morcov, salată verde şi spanac;

- obezitate: roşie, sfeclă, varză, salată verde, spanac şi morcov;

- oboseală: morcov, spanac, sfeclă şi castravete;

- probleme cu sinusurile: roşie, morcov, ceapă şi spanac;

- răceală: morcov, ţelină, ceapă şi spanac.

(sursa: www.topsanatate.ro)