Îmbătrânirea este un proces biologic natural, marcat de încetinirea metabolismului bazal. Odată cu înaintarea în vârstă, masa musculară scade, fiind înlocuită de țesut adipos. În acest context, excesul
Vişinele, un prieten al inimii şi arterelor
Trei studii realizate de universităţi americane diferite, trei concluzii identice: cine mănâncă în fiecare zi o cantitate de vişine acţionează pozitiv asupra sănătăţii inimii şi arterelor. Primul studiu stabileşte că un consum zilnic, timp de o lună, a 250 ml de suc de vişine scade semnificativ procesele inflamatorii la persoanele supraponderale sau obeze. Al doilea studiu, realizat de Universitatea Michigan, a demonstrat că o alimentaţie îmbogăţită cu vişine poate contribui la scăderea grăsimii de pe abdomen. Al treilea studiu arată că un consum zilnic de 30 g de vişine uscate (adăugate la cereale, iaurt) are efecte cardiovasculare benefice. Secretul se află în antociani, pigmenţii care dau culoarea specifică vişinelor şi care au proprietăţi antioxidante.



.jpg)