„Vox populi, vox Dei” (Vocea poporului este vocea lui Dumnezeu), spune un dicton latin antic. Adică opinia populară este cea corectă, divin inspirată şi ea stă cel mai aproape de adevăr. Acest dicton este
Studenţii de la Universitatea „Cuza“ Iaşi au un nou ghid
Studenţii Universităţii „Alexandru Ioan Cuza“ (UAIC) găsesc răspunsurile la toate întrebările lor în cea mai nouă ediţie a publicaţiei anuale „Ghidului Studentului“, modificată pentru a fi mai mult pe placul studenţilor, conform Biroului de presă al UAIC.
Universitatea ieşeană a editat luna aceasta o nouă versiune din „Ghidul Studentului“, schimbat din punct de vedere editorial şi grafic, pentru a fi mai prietenos şi mai folositor studenţilor. „Ghidul Studentului“ este o publicaţie care se distribuie în fiecare an bobocilor, pentru a-i ajuta să se acomodeze cu noul lor statut. Aceasta conţine informaţii despre Universitate, serviciile şi resursele sale, precum şi sfaturi pentru tineri despre cum să profite cel mai bine de studenţia lor, conform Biroului de presă de la „Cuza“. Spre deosebire de anii trecuţi, Ghidul a fost rescris pentru a fi mai aproape de tineri, într-un stil direct, semi-formal. De asemenea, informaţia a fost restructurată astfel: anexele care conţineau regulamentele au fost eliminate pentru că urmează să fie publicate într-o broşură a regulamentelor de la „Cuza“; capitolul referitor la facultăţi a fost simplificat pentru a nu repeta informaţiile din ghidurile facultăţilor; un capitol distinct prezintă Prorectoratul Servicii Studenţi şi Absolvenţi şi departamentele sale, pentru că acestea sunt cele cu care studenţii vin cel mai mult în contact. În plus, ghidul beneficiază de un design mult îmbunătăţit, fiind tipărit pe hârtie color de cea mai bună calitate. Publicaţia, în 6.000 de exemplare, este gratuită şi poate fi găsită începând de săptămâna aceasta la secretariatele facultăţilor sau la sediul Centrului de Informare Profesională, Orientare în Carieră şi Plasament din căminul C11. În realizarea „Ghidului studentului 2008-2009“ au fost implicate mai multe departamente din cadrul Universităţii, precum Centrul de informare profesională, orientare în carieră şi plasament, Departamentul de Marketing educaţional, Evenimente şi Imagine academică, Editura Universităţii, secretariatele facultăţilor, precum şi alte structuri care se ocupă de studenţi, conform Biroului de presă al Universităţii „Al. I. Cuza“.





