Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Anunțuri Anunț/Invitație de participare la ofertare pentru atribuirea contractului de servicii de consultanță

Anunț/Invitație de participare la ofertare pentru atribuirea contractului de servicii de consultanță

Data: 18 Mai 2023

ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA OFERTARE

23 MAI 2023 - PROCEDURĂ ANULATĂ

Patriarhia Română intenționează să acceseze fonduri nerambursabile prin programele operaționale aferente perioadei de programare 2021-2027 pentru realizarea unui centru de tineret în localitatea Pantelimon, jud. Ilfov. În acest scop dorește să achiziționeze servicii de consultanță pentru scrierea proiectului „Construire Centru de activități cu tineretul – Sfântul Ilie Tesviteanul”.

 

1. Informații despre Beneficiar:

Denumire beneficiar: Patriarhia Română

Adresa: Bd. Regina Maria nr. 1, sector 4, mun. București

Persoană de contact: Florin Marica

Telefon: 0724.374.194

E-mail: florinmarica@patriarhia.ro

 

2. Denumirea obiectivului de investiții

 

„Construire Centru de activități cu tineretul – Sfântul Ilie Tesviteanul”: reabilitare clădiri existente, construcții noi, demolare clădiri existente, amenajare exterioară incintă, utilități, împrejmuire, Str. Răscoalei nr. 3-5, localitatea Pantelimon, jud. Ilfov.

 

3. Informații despre achiziție

 

3.1. Denumirea achiziției

 

Servicii de consultanță scriere proiect

Cod CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanță în management (Rev.2)

 

3.2. Valoarea totală estimată a achiziției: 600.000,00 lei fără TVA.

 

3.3 Termene de prestare a serviciilor și de furnizare a livrabilelor

 

Data de începere și perioada de derulare

 

Prestarea serviciilor începe la data semnării contractului de achiziție de către ambele părți, sub rezerva existenței ghidului solicitantului publicat de finanțator, în consultare sau varianta finală și în baza ordinului de începere a prestării serviciilor emis de către Achizitor.

 

Termenul pentru pregătirea, elaborarea și aprobarea documentațiilor este de maximum 1 lună de la data ordinului de începere a prestării serviciilor emis de către Achizitor.

 

Prelungirea termenului de prestare a serviciilor este posibilă numai pe baza unor justificări foarte bine întemeiate și în condițiile producerii unor evenimente deosebite ori apariției unor situații neimputabile părților. Extinderea duratei contractului nu implică modificarea bugetului stabilit.

 

 

3.4. Descrierea principalelor activități

 

Serviciile de consultanță scriere/elaborare proiect constau în cel puțin următoarele acțiuni:

- identificarea surselor de finanțare nerambursabile disponibile in conformitate cu obiectivele si valoarea proiectului de investiții „Construire Centru de activități cu tineretul – Sfântul Ilie Tesviteanul”

- elaborarea cererii de finanțare în conformitate cu prevederile ghidului specific;

- completarea declarațiilor aferente cererii de propuneri de proiecte;

- realizarea bugetului proiectului si încadrarea acestuia in valoarea finanțabila conform ghidului solicitantului;

- verificarea încadrării în categoria eligibil/neeligibil a cheltuielilor propuse de către proiectanți in cadrul devizului general rezultat din elaborarea documentației tehnice DALI/SF;

- realizarea planului de achiziții;

- realizarea Analizei cost beneficiu;

- Prestatorul va asigura asistență Beneficiarului (achizitorului) la încărcarea proiectului pe portalul MySMIS/altă platformă/portal în funcție de programul de finanțare;

- Prestatorul va răspunde la solicitările de clarificări ale AM/OI referitoare la documentația ce face obiectul contractului de servicii de consultanță.

 

TERMENE ȘI MODALITĂȚI DE TRANSMITERE A OFERTELOR

 

Termen limita de transmitere a ofertelor: 25.05.2023, ora 16.00, inclusiv

 

Modalitatea și locul de transmitere a ofertelor:

Oferta și toate documentele solicitate, vor fi semnate de către reprezentantul legal/ împuternicit al operatorului economic și vor fi transmise în format electronic sau format fizic (tipărit), astfel:

- în format electronic, către adresa de e-mail: florinmarica@patriarhia.ro.

- în format tipărit, către: Patriarhia Română, în atenția: Pr. Florin Marica, Calea Șerban Vodă nr. 31, ap. 9, sector 4, mun. București.

 

Detalii în legătură cu cerințele solicitate și modalitatea de elaborare a ofertei, se regăsesc în documentele achiziției, care pot fi descărcate de AICI.