Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Fructele şi legumele crude previn bolile inimii
Potrivit unui studiu realizat de McMaster University şi McGill University din Canada, persoanele susceptibile din punct de vedere genetic să dezvolte maladii cardiace pot scădea acest risc printr-un consum mare de fructe şi legume. Astfel, cinci porţii de fructe şi legume crude, consumate zilnic, pot reduce acţiunea negativă a variantelor unei gene de pe cromozomul 9, vinovată de apariţia maladiilor cardiace. Cercetătorii canadieni susţin că dietele alimentare sănătoase scad efectele acestei gene. Această dietă ar trebui să includă fructe şi legume proaspete sau congelate, fructe uscate, precum stafide, curmale, smochine, fructe şi legume conservate, preparate pe bază de fructe şi legume precum supe, tocane, paste, sucuri din fructe şi legume, leguminoase (fasole boabe, linte, năut).



.jpg)