Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Sănătate Românii accesează frecvent site-ul MS cu informaţii despre cancerul de col uterin

Românii accesează frecvent site-ul MS cu informaţii despre cancerul de col uterin

Data: 30 Iunie 2009

Ministerul Sănătăţii (MS) informează că interesul în ceea ce priveşte accesarea site-ului www.informareHPV.ro a crescut în primele două săptămâni de la lansarea campaniei de informare cu privire la prevenirea cancerului de col uterin. Astfel, numărul vizitelor pe site-ul www.informareHPV.ro. a fost de 4.215. De asemenea, a fost înregistrat un număr de 88 de întrebări prin e-mail privind cancerul de col uterin, modalităţile de prevenţie prin vaccinare sau vaccinul anti-HPV. O parte dintre cei care au accesat site-ul şi care au apelat la linia gratuită au solicitat intensificarea informării tuturor persoanelor decidente (părinţi, profesori, diriginţi, medici de familie). Cei intresaţi de aceste informaţii pot continua să acceseze site-ul sau să apeleze Centrul Naţional de Informare pentru prevenirea cancerului de col uterin, programul de lucru al operatoarelor centrului fiind între orele 9:00-18:00, de luni până vineri. Operatorii vor selecta mesajele cu solicitări care depăşesc zona lor de expertiză şi le vor transmite grupului de specialişti care coordonează activitatea centrului. De aici, prin intermediul internetului şi/sau telefonului, solicitanţii vor primi răspunsuri avizate şi complete la întrebările lor.