Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Educaţie Impactul orelor remediale

Impactul orelor remediale

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie
Data: 23 Decembrie 2021

Programul naţional de educaţie remedială, ale cărui activităţi s-au desfăşurat în perioada martie - august 2021 şi la care au participat 166.757 de elevi şi peste 18.000 de profesori din 2.331 de şcoli, a avut „un impact pozitiv”, susţine managerul proiectului, Liliana Preoteasa. Ea a precizat că datele oferite sunt deocamdată parţiale, proiectul continuând cu partea de management, pentru a putea fi plătiţi profesorii pentru orele desfăşurate, până în luna ianuarie 2022. Declaraţia sa vine în contextul lansării, de către Societatea Academică din România (SAR), sprijinită de Fundaţia Friedrich- Ebert, a unui Raport alternativ privind Programul naţional de educaţie remedială, care arată că „peste 3.600 de elevi care au participat la orele remediale au terminat anul şcolar în situaţia de corigenţă/repetenţie”. Raportul a evidenţiat şi faptul că participarea elevilor s-a realizat „în salturi”, şcolile care au implementat proiectul „neavând vreun control asupra grupului-ţintă”. (O. N.)