Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Curs de formare pentru profesorii de religie din Episcopia Oradiei

Curs de formare pentru profesorii de religie din Episcopia Oradiei

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Data: 09 Octombrie 2013

La Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu“ din Oradea s-a desfăşurat cursul de formare „Particularităţi ale predării disciplinei Religie la clasa pregătitoare“, adresat profesorilor de religie din judeţul Bihor care predau la clasa pregătitoare. La cursul organizat prin Casa Corpului Didactic Bihor au participat 30 de profesori de religie de la unităţi de învăţământ din mediul rural şi urban.

Cursul are ca obiectiv cunoaşterea particularităţilor de vârstă a elevilor de la clasa pregătitoare, particularitatea predării Religiei la acest nivel de clasă, modul de organizare a programului instructiv-educativ, tipurile de activităţi cu caracter extracurricular tematic, care se pot organiza la ciclul primar, cu accent pe clasa pregătitoare, tipurile de evaluare, proiectarea pe unităţi de învăţare.

În cadrul programului susţinut de prof. Doina Lung şi de inspectorul de specialitate, profesorii de religie au exersat proiectarea unei unităţi de învăţare, elaborarea unui proiect tematic, au parcurs aspecte legate de managementul clasei, managementul timpului, rolul abordării interdisciplinare, caracteristicile curriculumului integrat, activitatea frontală şi pe grupe oferindu-le acestora oportunitatea de a împărtăşi experienţe personale, schimburi de bune practici, de a expune şi a problematiza diverse situaţii de învăţare cu care se pot întâlni în activitatea de predare-învăţare.

Cu acest prilej s-au valorificat resursele educaţionale elaborate pentru clasa pregătitoare, sub coordonarea Patriarhiei Române, de către profesorii Dorin Opriş, Monica Opriş şi Irina Horga, Ghidul pentru profesori şi fişele de lucru, care se pot descărca gratuit de pe  pagina de internet a Sectorului Teologic-Educaţional al Patriarhiei Române: http://www.patriarhia.ro/ro/administratia_patriarhala/mdcs18sep2012.html. (Pr. prof. Florin Negruţiu)