Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Mass-media şi religie, interacţiunea dintre profan şi sacru

Mass-media şi religie, interacţiunea dintre profan şi sacru

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Data: 11 Octombrie 2013

Conferinţa internaţională „Media and Religion, the interplay of Profane and Sacred“ („Mass-media şi religie, interacţiunea dintre profan şi sacru“), şi-a deschis lucrările ieri, 11 octombrie, la Casa Eliad din Bucureşti. Evenimentul continuă şi astăzi, având ca invitaţi speciali pe Johanna Summiala (Finlanda), Erich Rothenbuhler (SUA), Ştefan Bratosin (Franţa) şi pr. Nicolae Dascălu (consilier patriarhal, coordonatorul Centrului de presă BASILICA al Patriarhiei Române). Conferinţa este organizată de European Communication Research and Education Association (Asociaţia Europeană pentru Educaţie şi Cercetare în Comunicare), împreună cu Şcoala doctorală în Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti şi Asociaţia Formatorilor din Jurnalism şi Comunicare. În cadrul atelierelor de lucru se discută despre interacţiunea şi relaţiile dintre sacru şi profan, aşa cum sunt acestea (inter)mediate de presa contemporană. Participanţii sunt invitaţi să abordeze problematici cum ar fi: mediatizarea fenomenelor religioase, utilizarea arhetipurilor religioase în presă, publicitate şi relaţii publice, mass-media şi religia în mediul online, ritualurile media şi evenimente mass-media, ritualurile de consum media, revelaţiile mass-media şi secretele religioase/sacre, antropologia media din punctul de vedere al categoriilor sacru şi profan. (Şt. Sfarghie)