Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri A început monitorizarea DN 7

A început monitorizarea DN 7

Data: 16 Iunie 2008

Timp de două luni, „şoseaua morţii“, cum mai este numită porţiunea arădeană a DN 7, va fi monitorizată de radare, ce vor funcţiona permanent, şi camere video

Serviciul Poliţiei Rutiere (SPR) Arad a demarat, începând de ieri, o acţiune de monitorizare şi prevenire a accidentelor rutiere pe DN 7, care va dura două luni. Şeful SPR Arad, comisar Adrian Lile, a precizat că acţiunea are ca scop reducerea accidentelor pe cei 158 de km ai DN 7 din judeţul Arad, această arteră rutieră fiind inclusă în topul naţional al accidentelor rutiere, alături de DN 1 şi DN 2. Comisarul Lile a precizat că, între localităţile Nădlac şi Zam se vor monta patru aparate radar, care vor funcţiona permanent, unul între Nădlac şi Pecica, două în zona Vărădia de Mureş - Odvoş - Bârzava - Conop şi un al patrulea pe tronsonul Arad - Lipova, iar numărul poliţiştilor va fi dublat.

Camere video pe „şoseaua morţii“

Potrivit şefului SPR Arad, acest tronson de autostradă va fi monitorizat şi cu camere video, montate la Săvârşin, Vărădia de Mureş, Bârzava şi Conop, urmând ca, ulterior, monitorizarea să fie extinsă pe tronsonul Pecica - Nădlac şi, apoi, pe alte drumuri naţionale care străbat judeţul. „Aceste accidente sunt cauzate, în principal, de depăşirea limitei de viteză, neadaptarea la condiţiile meteo şi de carosabil, depăşirea neregulamentară, precum şi neatenţia pietonilor care traversează prin locuri nepermise sau circulă pe partea carosabilă“, a declarat comisarul Adrian Lile. Şeful SPR a subliniat că un factor important, care contribuie la înmulţirea accidentelor de-a lungul localităţilor tranzitate de „şoseaua morţii“, cum mai este numită porţiunea arădeană a DN 7, îl reprezintă lipsa şoselelor paralele destinate traficului local, a pistelor pentru biciclişti şi, în unele locuri, chiar a trotuarelor laterale. „Chiar dacă vom avea o infrastructură adecvată, nimeni nu se poate simţi în siguranţă şi oricând poate să cadă victimă unui accident rutier, chiar dacă este cel mai bun şofer din lume“, a spus şeful SPR Arad ca un avertisment adresat şoferilor.