Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Simpozionul naţional „Managementul problemelor de comportament în mediul şcolar“

Simpozionul naţional „Managementul problemelor de comportament în mediul şcolar“

Data: 22 Feb 2011

La Colegiul Naţional "Roman Vodă" din Roman a avut loc, în perioada 20-21 februarie 2011, Simpozionul naţional "Managementul problemelor de comportament în mediul şcolar", ediţia a II-a. Manifestarea a fost organizată de Colegiul Naţional "Roman Vodă", în colaborare cu Seminarul Teologic Liceal Ortodox "Sfântul Gheorghe" din Roman.

După cum ne-a relatat pr. Constantin Gherasim, inspector în probleme de tineret şi mass-media al Arhiepiscopiei Romanului şi Bacăului, la această ediţie, desfăşurată sub coordonarea prof. Maria Lozincă de la Colegiul Naţional "Roman Vodă", au participat peste 70 de profesori şi preoţi din judeţele Neamţ, Suceava, Iaşi, Bacău, Tulcea, Dolj, Gorj şi Botoşani. Simpozionul şi-a propus să abordeze o temă de strictă actualitate din spaţiul şcolii: managementul eficient al activităţii educaţionale concrete, cu accent pe disciplinarea pozitivă a copilului/ adolescentului, în scopul identificării şi adoptării strategiilor adecvate de prevenire a problemelor de comportament în mediul şcolar.

"Managementul educaţional poate fi considerat o activitate dificilă, poziţionată între ştiinţele educaţiei şi artă. Demersul nostru pledează, o dată în plus, pentru implicarea tuturor agenţilor de socializare (familie, şcoală şi comunitate) mai degrabă în procesul de prevenţie, decât în cel de remediere a unei probleme de comportament. Intenţia noastră este de a conştientiza lumea şcolii, într-o altă formă, asupra faptului că managementul educaţional trebuie făcut profesionist, de oameni care stăpânesc arta managerială a colectivelor de elevi, de oameni echilibraţi care iubesc cu adevărat copiii şi educaţia", a declarat prof. Maria Lozincă. (Constantin Ciofu)