Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate „Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei“

„Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei“

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Societate
Data: 30 Aprilie 2010

Unul din doi copii stă cel mult o oră zilnic în compania părinţilor, aproximativ o treime dintre părinţi nu se joacă decât foarte rar cu cei mici, comunicarea dintre aceştia fiind redusă, potrivit rezultatelor unui studiu comandat de Romtelecom.

Studiul stă la baza campaniei "Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei", lansată în această săptămână de companie, prin Fundaţia Romtelecom pentru români, cu sprijinul Asociaţiei Telefonul Copilului şi al site-ului www.copilul.ro. Rezultatele studiului au mai arătat că doar 1 din 4 copii petrece mai mult de 5 ore cu părinţii, într-o zi de weekend.

Cele mai importante subiecte pe care copiii doresc să le discute cu părinţii lor sunt şcoala (27%), planurile de viitor (10%) şi problemele, sentimentele şi dorinţele (9%).

De asemenea, acest studiu a arătat că există diferenţe considerabile între aşteptările copiilor privind activităţile comune pe care şi-ar dori să le aibă cu părinţii şi ceea ce se întâmplă de fapt.

Studiul care a stat la baza campaniei a fost efectuat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de elevi din clasele I-VIII din mediul urban şi rural.