Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Educaţie Sănătatea mintală a elevilor, în pericol

Sănătatea mintală a elevilor, în pericol

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie
Data: 25 Martie 2021

 Închiderea prelungită a şcolilor din cauza pandemiei de COVID-19 are efecte negative atât pe termen scurt, cât şi pe termen lung asupra elevilor şi profesorilor, relevă un studiu Reuters efectuat în SUA, preluat de edupedu.ro. `Degradarea accentuată a sănătăţii mintale” a fost înregistrată în peste două treimi din cele 74 de districte reprezentative pentru Statele Unite. Cercetarea indică mai multe tipuri de probleme care afectează sănătatea mintală și bunăstarea emoțio­nală a copiilor, între care izolarea de prieteni și profesori sau anxietatea părinților produsă de pierderea locului de muncă sau moartea unei rude din cauza COVID-19. Peste 12% din districtele școlare incluse în studiu au raportat cazuri de depresie, tulburări de alimentație, neglijare, abuzuri emoțio­nale, fizice sau sexuale, cazuri care pot fi identificate mai ușor în mediul școlar. `În actualul an școlar s-au dublat comportamentele asociate ten­din­țelor sinu­ci­gașe, absenteismul și neimplicarea în procesul educa­țional au crescut exponen­țial, iar raportările de afec­țiuni mintale s-au dublat”, se arată în studiul Reuters. (O. N.)