Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Cultură Promenada Operei - o bucurie pentru melomanii bucureşteni

Promenada Operei - o bucurie pentru melomanii bucureşteni

Data: 25 August 2014

Sfârşitul verii aduce cu sine promisiunea deschiderii stagiunilor de teatru, operă şi muzică clasică. Pentru sâmbătă, 30 august, melomanii bucureşteni sunt invitaţi, începând cu ora 20:30, la cea de-a VIII-a ediţie a „Promenadei Operei“, spectacol extraordinar de muzică clasică şi balet, în aer liber. Evenimentul, care atrage anual mii de oameni, se va desfăşura pe esplanada Operei Naţionale din Bucureşti (spre Bulevardul Mihail Kogălniceanu), iar intrarea va fi liberă.

Noutatea acestei ediţii a promenadei este aceea că va include, pe lângă titluri celebre de operă, şi lucrări coregrafice cunoscute, atât din repertoriul clasic, cât şi din cel contemporan. Promenada Operei este, de fapt, o avanpremieră a viitoarei stagiuni a instituţiei, prilejuind dezvăluirea principalelor titluri, evenimente speciale şi activităţi culturale conexe.

Printre premierele din stagiunea 2014-2015, ale căror fragmente sunt incluse în programul artistic al concertului, se numără operele verdiene „La traviata“ în regia lui Paul Curran şi „Falstaff“ în viziunea regizorală a celebrului Graham Vick, „Manon Lescaut“ de Giacomo Puccini, în regia lui Jonathan Kent. În ceea ce priveşte momentele coregrafice, acestea sunt fragmente din noile producţii de balet, precum „La fille mal gardée“ de Ferdinand Hérold şi John Lanchbery, în coregrafia lui Sir Frederick Ashton şi „Giselle“ de Adolphe Adam, în coregrafia lui Ethan Stiefel şi Johan Kobborg. (Dan Cârlea)