Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Conferinţele de la Şosea despre marca „tradiţională“

Conferinţele de la Şosea despre marca „tradiţională“

Data: 31 Martie 2009

Muzeul Ţăranului Român (MŢR) continuă ciclul de conferinţe despre tradiţiile din cultura română actuală pe 1 aprilie, când invitaţii Vintilă Mihăilescu, directorul muzeului, şi Florin Dumitrescu, publicitar, vor discuta pe tema marketizării tradiţiilor gastronomice. Dezbaterea va fi moderată de Cezar-Paul Bădescu, redactor la Dilema Veche. De ce tot ce-i „tradiţional“ a devenit atât de la modă? Cum şi de ce s-a născut şi în România, recent, o piaţă de produse culinare tradiţionale? Cine vinde, cine cumpără şi de ce? Ce înseamnă, de fapt, un „produs culinar tradiţional“, la noi şi în lume? Conferinţa de la Şosea va dezbate toate aceste probleme miercuri, de la ora 19:30, la Clubul Ţăranului. Conferinţele se adresează publicului larg, în mod special tinerilor specialişti din domeniile umaniste, şi se organizează în fiecare lună, la Clubul Ţăranului.