Bucuria copiilor în preajma marilor sărbători ortodoxe o văd cel mai bine profesorii de religie, care sunt de multe ori uimiți de creativitatea celor mici și, în același timp, pot să constate puritatea lor sufletească și emoția lor nealterată. Toate acestea transpar din desenele elevilor, din poezioarele lor sau din compunerile lor cu privire la viețile sfinților, la tradițiile religioase și cele populare de Crăciun și Anul Nou. În așteptarea Pruncului Sfânt care se naște în peștera din Betleem, elevii de la școlile gimnaziale „Geo Bogza” și nr. 7 din sectorul 1 al Capitalei, coordonați de profesorul lor de religie, Ionuț Tarău, și-au propus să ne bucure și pe noi cu ceea ce au desenat și au compus în preajma sărbătorii Sfântului Ierarh Nicolae, a Nașterii Domnului și a Sfântului Vasile cel Mare.
Criterii de evaluare a studiilor doctorale
Ministerul Educaţiei Naţionale a reglementat - prin ordin - metodologia de evaluare a studiilor de doctorat, care stabileşte sistemele de criterii, standarde şi indicatori de performanţă, utilizate în acreditarea şi evaluarea periodică atât a domeniilor de studii universitare de doctorat, cât şi a şcolilor doctorale şi a instituţiilor organizatoare de doctorate (IOSUD).
Potrivit sursei citate, Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior are obligaţia de a elabora, în termen de 45 de zile de la intrarea în vigoare a ordinului, ghidul de evaluare a studiilor universitare de doctorat, iar instituţiile organizatoare de studii de doctorat au obligaţia de a realiza, până la data de 15 februarie 2019, raportul de evaluare internă şi de a solicita evaluarea de către agenţia de asigurare a calităţii din ţară sau străinătate.
Ordinul de ministru clarifică şi aspecte cu privire la evaluarea şcolilor doctorale. Astfel, fiecare şcoală doctorală este evaluată, din 5 în 5 ani, în vederea menţinerii acreditării.