Bucuria copiilor în preajma marilor sărbători ortodoxe o văd cel mai bine profesorii de religie, care sunt de multe ori uimiți de creativitatea celor mici și, în același timp, pot să constate puritatea lor sufletească și emoția lor nealterată. Toate acestea transpar din desenele elevilor, din poezioarele lor sau din compunerile lor cu privire la viețile sfinților, la tradițiile religioase și cele populare de Crăciun și Anul Nou. În așteptarea Pruncului Sfânt care se naște în peștera din Betleem, elevii de la școlile gimnaziale „Geo Bogza” și nr. 7 din sectorul 1 al Capitalei, coordonați de profesorul lor de religie, Ionuț Tarău, și-au propus să ne bucure și pe noi cu ceea ce au desenat și au compus în preajma sărbătorii Sfântului Ierarh Nicolae, a Nașterii Domnului și a Sfântului Vasile cel Mare.
Două medalii de aur la Olimpiada Internaţională de Ştiinţe pentru Juniori
Doi elevi ieşeni au obţinut locul întâi pe lume la Olimpiada Internaţională de Ştiinţe pentru Juniori care a avut loc în Coreea de Sud. Tudor Giurgica-Tiron, elev în clasa a IX-a la Colegiul Naţional, şi Tudor Balan, elev în clasa a X-a la Colegiul „Costache Negruzzi“, au obţinut medaliile de aur individual la Olimpiada Internaţională de Ştiinte care a avut loc între 7-16 decembrie.
Elevii români participanţi la a V-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Ştiinţe pentru juniori au obţinut în total cinci medalii (două de aur, una de argint şi două de bronz), conform unui comunicat de presă al Ministerului, Cercetării şi Tineretului (MECT). Medalia de argint a fost obţinută de Claudia Mihaela Pop, elevă în clasa a IX-a, Colegiul Naţional „Silvania“ din Zalău. Diana Maria Bran, elevă în clasa a VIII-a a Colegiului Naţional „Moise Nicoară“ din Arad, şi Ioana Mădălina Pleşca, Şcoala „Alexandru Ioan Cuza“ din Bacău, au intrat în posesia medaliilor de bronz. Din lotul olimpic au mai făcut parte şi Ana Maria Constantin, elevă în clasa a VIII-a la Colegiul Naţional „Ioniţă Asan“ din Caracal. Olimpiada Internaţională de Ştiinţe pentru juniori este un concurs de tip integrativ în care elevii susţin trei probe, două teoretice individuale şi una practică pe echipe, la disciplinele chimie, biologie şi fizică. La ediţia din acest an au participat 249 de elevi din 46 de ţări.