Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Elevii braşoveni susţin Săptămâna Mobilităţii Europene

Elevii braşoveni susţin Săptămâna Mobilităţii Europene

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 20 Septembrie 2017

Campania „Oscar, Şarpele Hoinar”, ajunsă la a patra ediţie, a debutat luni, în 10 unităţi şcolare din municipiul Braşov, în cadrul Săptămânii Mobilităţii Europene. „Ca şi la ediţiile precedente, municipiul Braşov a înscris cele mai multe şcoli şi cel mai mare număr de elevi din România. Campania Traffic Snake Game (TSG) a primit în România numele «Oscar, Şarpele Hoinar» şi anul acesta ea va implica aproximativ 3.600 de elevi din cele 10 şcoli braşovene, (opt şcoli gimnaziale, un liceu şi un colegiu tehnic). «Oscar, Şarpele Hoinar» va urmări modul în care se deplasează la şcoală cei mai mici şcolari şi, împreună cu părinţii şi cadrele didactice, îi va încuraja pe micuţi să adopte mersul pe jos, cu bicicleta, cu trotineta sau cu mijloacele de transport în comun”, informează Primăria Braşov. Traffic Snake Game (TSG) are principal grup ţintă elevii şi părinţii acestora. Campania constă într-un joc distractiv şi uşor de imple­men­tat. Pe lângă jocul efectiv, fiecare şcoală participantă este încurajată să organizeze acţiuni conexe şi să educe elevii cu privire la aspecte legate de trafic şi mobilitate, mediul înconjurător şi sănătate. În primii trei ani, campania s-a organizat în paralel în 20 de ţări europene. După primii doi ani de campanie, România a trecut pe primul loc, înscriind cel mai mare număr de şcoli şi elevi, realizând economii importante de combus­tibili şi emisii CO2. În afara municipiului Braşov, la acest proiect s-au mai înscris alte 10 municipii.