Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Educaţie și Cultură Lipsa educaţiei favorizează comportamentul violent

Lipsa educaţiei favorizează comportamentul violent

Lipsa educaţiei favorizează comportamentul violent în proporţie de 85%, consideră respondenţii unui studiu privind violenţa în şcoli, realizat de Siveco România. Conform sondajului, factorii care generează violenţa sunt strada - 75%, mediul familial - 54%, mass-media - 23% şi şcoala - 21%. Sondajul mai relevă că, majoritar, actele de violenţă pot fi puse pe seama unui anturaj nepotrivit. Totodată, 73% dintre cei chestionaţi văd în şcoală un mediu capabil să-i ferească pe elevi de fenomenul violenţei şi să-i îndepărteze de situaţiile conflictuale. Întrebaţi cum consideră că ar trebui folosite mijloacele informatice pentru diminuarea violenţei în şcoli, majoritatea respondenţilor consideră că informarea realistă a elevilor îi poate ajuta pe aceştia să conştientizeze efectele negative pe care încurajarea şi participarea la acest fenomen îl au asupra tuturor părţilor implicate. Aproximativ 22% apreciază că mijloacele informatice ar trebui utilizate în aşa fel încât să-i implice pe elevi în diverse proiecte şi activităţi educaţionale, îndepărtându-i de tentaţiile negative şi posibil generatoare de violenţă.