Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Program de dezvoltare a platformei eLearning

Program de dezvoltare a platformei eLearning

Data: 16 Septembrie 2011

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS) lucrează împreună cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale pentru punerea la punct a unui program de dezvoltare a platformei eLearning. Această platformă se va dezvolta în următorii 5-10 ani şi constituie una din prevederile importante ale noii Legi a educaţiei. "Şi acum avem o serie de platforme de învăţare, însă ele trebuie mult îmbunătăţite şi integrate, aşezate într-un concept integrator", a declarat ministrul educaţiei, Daniel Funeriu, în cadrul Conferinţei Internaţionale "eduVision 2020", desfăşurată la Bucureşti, apreciind că în România este imperativă creşterea gradului de alfabetizare digitală şi de dezvoltate a competenţelor digitale. Datele MECTS arată că în prezent există 1.510 laboratoare informatizate în licee şi centre de formare, 3.270 laboratoare la nivel primar şi gimnazial, 1.364 de lecţii media pentru 10 discipline de liceu şi gimnaziu, 16 dicţionare electronice, 3 enciclopedii multimedia, 30.000 de teste electronice, iar 70.000 de profesori din învăţământul gimnazial şi liceal, dintre cei 230.000, sunt instruiţi în utilizarea tehnicilor de calcul.