Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Riscurile folosirii telefoanelor mobile de către copii

Riscurile folosirii telefoanelor mobile de către copii

Data: 29 Aprilie 2015

O treime dintre copiii americani se joacă cu telefonul mobil înainte de a învăţa să meargă sau să vorbească, potrivit unui studiu prezentat în cursul reuniunii anuale a societăţilor de pediatrie din SUA, care a avut loc la finele săptămânii la San Diego, California. Majoritatea părinţilor (73 %) au afirmat că îşi lasă copii să se joace cu asftel de dispozitive în timp ce ei se ocupă de probleme domestice, 65 % au spus că îşi calmează micuţii cu asemenea dispozitive, iar 29 % au declarat că le folosesc pentru a-şi adormi fiii sau fiicele. Academia de Pediatrie din SUA recomandă să nu fie expuşi la aceste dispozitive minorii care nu au împlinit 2 ani. Totodată, un renumit psihiatru, fost profesor de literatură la Universitatea Oxford, Iain McGilchrist, avertizează că folosirea constantă a tehnologiei precum smartphone-urile şi tabletele îi poate determina pe copii să dezvolte un comportament autist. Acesta îşi motivează teoria pe faptul că în ziua de azi copiii nu mai sunt capabili să citească expresiile faciale ale celor din jur sau să afişeze empatie, în comparaţie cu generaţiile anterioare. (Oana Nistor)