Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură „Şcoli pentru un viitor verde“, concurs pentru elevii responsabili faţă de mediu

„Şcoli pentru un viitor verde“, concurs pentru elevii responsabili faţă de mediu

Data: 10 Ianuarie 2010

Organizaţia internaţională World Wide Fund for Nature (WWF), prin filiala din România WWF-Proiectul Dunăre Carpaţi, şi Editura CD PRESS, a lansat un proiect educaţional şi concursul naţional „Şcoli pentru un viitor verde“. Perioada de desfăşurare a Programului „Şcoli pentru un viitor verde“, ediţia I, este 5 ianuarie-31 mai. „Proiectul a plecat de la ideea că şcoala trebuie să fie un loc în care toată lumea se gândeşte la binele celorlalţi şi la un viitor cât mai bun şi mai curat, pe o planetă în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În afară de cifre şi litere, şcoala trebuie să «livreze» copiilor bazele unui simţ civic dezvoltat, ale unei responsabilităţi faţă de mediul şi comunitatea în care trăiesc“, susţin organizatorii, conform Agerpres.

„Şcoli pentru un viitor verde“ se adresează tuturor şcolilor şi grădiniţelor din România şi urmăreşte realizarea de activităţi instructiv-educative, cu scopul de a informa preşcolarii, elevii, cadrele didactice, părinţii şi comunităţile locale în legătură cu problemele actuale de ecologie, dar şi de a dezvolta în rândul copiilor responsabilitatea faţă de comunitatea şi mediul în care aceştia trăiesc şi învaţă. Timp de câteva luni la rând, sute de elevi şi profesori vor iniţia activităţi ecologice în şcolile şi comunităţile în care trăiesc.

Un lucru inedit pe care copiii vor trebui să-l facă pentru a putea intra în cursă pentru premiile finale va fi un jurnal al concursului, care să includă toate poveştile şi episoadele semnificative de pe durata proiectului.