Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Turismul cultural din zona Sibiu, promovat la târgurile de profil din Europa

Turismul cultural din zona Sibiu, promovat la târgurile de profil din Europa

Data: 12 Ianuarie 2009

Primăria Municipiului Sibiu speră să obţină aproape un milion de lei din fonduri europene pentru promovarea turistică a oraşului. Sibiul a fost primul oraş din România care a devenit, în 2007, Capitală Culturală Europeană, ceea ce a adus, în acel an, un milion de turişti, iar anul trecut, peste un milion, un record pentru Sibiu, după cum a anunţat primarul Klaus Iohannis.

Municipalitatea a demarat, încă de anul trecut, demersurile pentru alcătuirea unei strategii de promovare turistică unitară pentru Sibiu şi împrejurimi, conform Agerpres. Odată cu înfiinţarea Biroului de Promovare si Dezvoltare în Turism, în data de 1 octombrie 2008, municipalitatea a realizat şi primele două instrumente din cadrul strategiei: DVD-ul de promovare al Sibiului şi un site turistic al oraşului. În urma analizei pieţelor active şi a fluxului turistic înregistrat în anul 2008, Primăria Municipiului Sibiu a luat decizia de a participa, în prima parte a anului 2009, la târgurile internaţionale de turism de la Stuttgart, Budapesta, Berlin şi Bucureşti, cu scopul consolidării poziţiilor deja câştigate. Municipalitatea are în vedere deschiderea unei noi pieţe în Suedia, cu ţintă pe segmentul turistic dedicat seniorilor. Primul târg internaţional de turism la care Sibiul va participa în acest an este cel de la Stuttgart, un târg de tradiţie în acest domeniu, care se va desfăşura în perioada 17-25 ianuarie 2009. Datorită puterii mari de cumpărare, turiştii din zona Stuttgart alocă un buget peste nivelul mediu mondial pentru vacanţe, iar cei 4,6 milioane de locuitori ai regiunii Baden - Würtemberg nu amână nici o vacanţă. Expozanţii consideră târgul de la Suttgart ca fiind cel mai important şi de succes instrument de marketing. Spaţiul de expoziţie are o suprafaţă totală de 105.000 metri pătraţi, peste 1.850 de expozanţi, reprezentând 100 de naţiuni, urmând să îşi amplaseze standul. Târgul s-a bucurat la ediţiile anterioare de un număr foarte mare de vizitatori - aproximativ 200.000. Prezenţa Sibiului la acest târg va fi asigurată de o echipă din Primăria Sibiu, iar ideea centrală în prezentarea oraşului şi a împrejurimilor este axată pe turismul cultural. De altfel, ziua de 23 ianuarie este dedicată exclusiv turismului cultural, conform Agerpres. Programul standului României - ţară parteneră la târgul de turism CMT 2009 - Stuttgart, cuprinde şi spectacole ale Ansamblului Naţional Folcloric „Cindrelul Junii“, concerte ale Cvartetului de coarde al Filarmonicii Sibiu şi demonstraţii de pictură de icoane pe piatră ale artistei populare sibiene Vlajie Benonia. „Domeniul turistic se înscrie, într-adevăr, într-un trend ascendent în Sibiu, acest fapt fiind demonstrat de creşterea numărului de locuri de cazare, în unităţile clasificate sau în curs de clasificare, de la 3.517 la începutul anului, la 4.012 locuri la sfârşitul anului 2008“ a spus primarul Klaus Iohannis, conform Agerpres.