Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Acces la studii pentru studenţi cu dizabilităţi

Acces la studii pentru studenţi cu dizabilităţi

Data: 24 August 2014

Universitatea „Lucian Blaga“ din Sibiu în parteneriat cu Universitatea de Vest din Timişoara, derulează proiectul POSDRU „e-Incluziune: Dezvoltarea şi implementarea unui program de asistenţă bazat pe tehnologii TIC, pentru creşterea accesului la învăţământul superior al persoanelor cu dizabilităţi“ care se adresează unui număr de 250 de studenţi cu dizabilităţi şi 200 cadre universitare implicate în procesul de adaptare a curriculei universitare în raport cu necesităţile persoanelor cu dizabilităţi. Cadrele didactice sunt formate pentru a înţelege natura dizabilităţilor, nevoile educaţionale ale persoanelor cu dizabilităţi, pentru a-şi însuşi un mod de lucru adecvat în relaţia cu studenţii cu dizabilităţi, precum şi pentru a adapta curricula/ suporturile de curs teoretice şi practice, astfel încât acestea să devină accesibile acestei categorii de studenţi. Dezvoltarea de curriculum adaptat pentru studenţii cu dizabilităţi şi de instrumente didactice şi de învăţare va contribui la îmbunătăţirea competenţelor/ abilităţilor acestora şi la furnizarea unei pregătiri adecvate în corelare cu cerinţele actuale ale pieţei muncii şi aşteptările angajatorilor, conducând la asigurarea de şanse sporite la inserţia viitoare pe piaţa muncii.