Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Actele ce trebuie ataşate Cererii de finanţare pentru sprijinerea fermelor de semi-subzistenţă

Actele ce trebuie ataşate Cererii de finanţare pentru sprijinerea fermelor de semi-subzistenţă

Un articol de: Oana Nistor - 08 Martie 2009

- Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului, prin care acesta se angajează să se autorizeze până la data semnării Contractului de finanţare, urmând ca, până la această dată, să prezinte următoarele documente: Certificatul de înregistrare eliberat de către Oficiul Registrului Comerţului în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare; Cazierul judiciar fără înscrieri care privesc sancţiuni economico-financiare ale solicitantului; Cazierul fiscal eliberat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare;

- Document de la bancă cu datele de identificare ale băncii şi ale contului aferent proiectului FEADR: denumirea, adresa băncii, codul IBAN al contului în care se derulează operaţiunile cu APDRP (pentru solicitantul autorizat, aceste documente se vor prezenta la data depunerii Cererii de finanţare);

- Planul de afaceri, conform modelului;

- Documente solicitate pentru terenul agricol: Copie după actul de proprietate al terenului şi/sau tabel centralizator - emis de Primărie, semnat de persoanele autorizate conform legii, conţinând sumarul contractelor de arendare cu suprafeţele luate în arendă pe categorii de folosinţă, perioada de arendare şi/sau orice alt document care să certifice dreptul de folosinţă al terenului; după caz, Extras din Registrul Fermelor, care trebuie să conţină date privind exploataţia agricolă: codul unic de înregistrare al solicitantului, suprafaţa utilizată, valoarea sprijinului public primit etc. sau Extras din Registrul Agricol emis de Primăriile locale;

- Documente solicitate pentru imobilul (clădirile şi/sau terenurile) pe care sunt/vor fi realizate investiţiile (în cazul realizării de investiţii):

- Actul de proprietate asupra imobilului;

- Documentul care atestă dreptul de proprietate asupra terenului sau alt document, încheiat la notariat, care să certifice dreptul de folosinţă al terenului (contract de concesionare, contract de închiriere, contract de comodat), valabil pe o perioadă de minimum 5 ani;

- Documente solicitate pentru animale, păsări şi familii de albine: Extras din Registrul Exploataţiei emis de DSVSA din care să reiasă înregistrarea animalelor;

- Document eliberat de Primăria comunei pe raza căreia îşi desfăşoară activitatea ferma agricolă de semi-subzistenţă cu profil de apicultură; Certificat de producător şi, după caz, dovada cotei individuale de lapte pentru vânzări directe, eliberate conform legislaţiei naţionale în vigoare;

- Document eliberat de către autorităţile competente (mediu, sanitar, sanitar-veterinar şi fitosanitar) prin care se certifică faptul că investiţia propusă pentru adaptarea la standarde respectă termenele limită impuse de legislaţie (perioada de graţie);

- Copia actului de identitate al solicitantului;

- Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului prin care acesta se angajează ca toate activităţile prevăzute în Planul de afaceri să fie realizate cu respectarea legislaţiei naţionale în vigoare şi, după caz, să obţină Autorizaţia de funcţionare în acord cu aceasta, până la prima verificare a conformităţii cu Planul de afaceri;

- Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului prin care acesta se obligă să urmeze, în primii trei ani de la primirea sprijinului, un curs de formare profesională prin Măsura 111 - „Formare profesională, informare şi difuzare de cunoştinţe“ - în cel puţin unul din domeniile: managementul exploataţiei agricole, contabilitatea fermei, protecţia mediului, agricultura ecologică etc.