Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Agenţie de promovare a produselor româneşti în străinătate

Agenţie de promovare a produselor româneşti în străinătate

Data: 13 Iunie 2015

Produsele româneşti sunt foarte bune, în­să nu sunt suficient de promovate în a­fara graniţelor ţării. De aceea, reprezen­tan­ţii Ministerului Agriculturii şi Dezvol­tă­rii Rurale sunt de părere că ar fi oportună în­fiinţarea unei agenţii care să promoveze pro­duselor în străinătate. Despre acest proiect a vorbit ministrul agriculturii, Daniel Constantin: Este nevoie să găsim noi pieţe de desfacere a produselor româneşti în afara pieţei naţionale. Vreau să fa­cem această agenţie nu ca o agenţie a sta­tului, ca multe altele care nu funcţio­nează, ci să o realizăm într-un parteneriat pu­blic-privat. Avem şi astăzi, în ambasade, a­taşaţi economici, dar o să avem în scurt timp şi ataşaţi agricoli. Primul va fi la Doha, apoi la Beijing, în China. Cred că trebuie să-i şi stimulăm pe cei care se află în aceste misiuni economice şi o astfel de agenţie, în care statul să se ocupe de ceea ce înseamnă costuri logistice - ceea ce în­seamnă salariul de bază pentru angajaţi, iar dumneavoastră ca şi investitori privaţi, să plătiţi anumite comisioane pentru cei care şi reuşesc să vă vândă produsele res­pective. Cred că ar fi o formulă agreată“, a explicat Daniel Constantin. Acesta a precizat că piedica legislativă“ este legea parteneriatului public-privat, care nu funcţionează aşa cum s-a dorit“, dar există intenţia Guvernului de a modifica această lege. (Mariana Bahcevan)