Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Aplicaţia „Inspectorul Pădurii”, extinsă

Aplicaţia „Inspectorul Pădurii”, extinsă

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Un articol de: Cristina Zamfirescu - 08 August 2016

Lansată în urmă cu aproape trei săptămâni de Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, aplicaţia „Inspectorul Pădurii” poate fi utilizată, începând de vineri, şi pentru verificarea altor tipuri de vehicule (vagoane de tren, căruţe, containere maritime, tractoare etc.) care transportă lemn, se menţionează pe pagina de Facebook dedicată proiectului.

Această aplicaţie este dedicată celor care vor să reclame transporturi ilegale de lemn şi poate fi descărcată gratuit din Google Play. Utilizatorul care observă un vehicul ce transportă masă lemnoasă poate accesa aplicaţia, iar un prim pas este introducerea numărului maşinii respective. În câteva secunde, aplicaţia verifică acest număr în sistemul SUMAL şi răspunde automat cu unul dintre cele două răspunsuri standard, respectiv: varianta I - Acest transport are cod valid (transport legal) şi varianta II - Acest transport nu are cod valid (transport posibil ilegal). În situaţia răspunsului II, pasul următor va fi apelarea numărului de urgenţă 112 pentru a reclama respectivul transport şi pentru intervenţia rapidă a instituţiilor de control. Potrivit datelor recente ale ministerului de resort, aplicaţia a fost descărcată de 20.000 de ori la numai o săptămână de la lansare.