Necesitatea înfiinţării la nivel naţional a unei structuri specializate în intervenţii în situaţii de criză epidemiologică, microciparea animalelor din ferme şi modificarea legislaţiei, astfel încât să
Bicicletele, tot mai utilizate în marile oraşe
Pe fondul dezvoltării proiectelor ecologice şi al creşterii preţului combustibililor, utilizarea bicicletelor capătă din ce în ce mai multă importanţă în marile oraşe, constituind o parte importantă din schema de transport urban.
Potrivit site-ului AskMen.com, Amsterdam (Olanda) este cel mai prietenos oraş cu bicicliştii. Aproape 40% din trasee sunt parcurse cu bicicleta, sunt disponibile pentru închiriere biciclete publice, iar planurile pentru construirea unui uriaş parc de biciclete la gara principală a oraşului sunt în desfăşurare. Pe locul al doilea în top s-a situat Copenhaga (Danemarca), unde 32% dintre rezidenţi circulă regulat cu bicicleta. Totodată, pot fi închiriate gratuit biciclete publice, contra unei garanţii. Deşi programele guvernamentale pro-ciclism nu sunt aşa de dezvoltate ca în Europa sau SUA, Bogota (Columbia), ocupant al locului al treilea, are un avantaj demografic care îl transformă într-un oraş prietenos cu bicicliştii - doar 13% dintre locuitori au maşini personale, de aceea bicicletele sunt o necesitate. O dată pe săptămână, pe majoritatea străzilor intră în vigoare restricţiile de circulaţie pentru autovehicule, accesul fiind permis doar bicicliştilor. Curitiba (Brazilia), care ocupă locul al patrulea în acest top, promovează ciclismul de peste 40 de ani, oraşul având o infrastructură dezvoltată pentru biciclete. Montreal este, de asemenea, primul oraş din America de Nord care a implementat programul Bixi - bicicleta-taxi. Topul zece al oraşelor prietenoase cu bicicliştii realizat de site-ul AskMen.com este completat, în ordine, de Portland (Oregon, SUA), Basel (Elveţia), Barcelona (Spania), Beijing (China) şi Trondheim (Norvegia).